מתכוננים לגיוס? כך תשמרו על הגוף שלכם בזמן ההכנות

טיפול במכשיר טנס
(תמונה:: neo106 / 123RF Stock Photo)

עומדים להתגייס בעוד שנה שנתיים? מעוניינים להגיע מוכנים? מעוניינים להצליח בגיוס של היחידות המובחרות? במאמר זה נסביר לכם כיצד תשמרו על הגוף שלכם בעת אימוני ההכנה לפרק הצבאי בחייכם ונספק לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח את האימונים, במינימום פציעות, תקלות וכאבים. הבה נתחיל..

ההחלטות החשובות אותן עליכם לקבל

אם אתם מעוניינים להתגייס ליחידה קרבית כלשהי או ספציפית אל חובלים, דובדבן, מטכ"ל, קורס טיס ועוד, חשוב שתכינו את עצמכם מראש לגיבושים ולמבחנים השונים שיחידות אלו עורכות. בנוסף, חשוב שתהיו מודעים לכך שיש עוד רבים וטובים שמתחרים אתכם על מקום ביחידה זו או אחרת. לכן, אתם צריכים לקבל 2 החלטות. הראשונה היא שאתם מתחילים להתאמן מספיק זמן מראש, רצוי החל מגיל 16 (שכן, רוב הגיבושים מתקיימים במהלך י"ב). דבר שני – חשוב שתחליטו האם אתם מעוניינים להתאמן לבד או שמא אתם מעוניינים באימוני כושר קרבי במסגרת מקצועית ועל ידי מאמני כושר מקצועיים שמכירים היטב את החתחתים בדרך ליחידות המובחרות של צה"ל. הניסיון שלנו מצביע על כך שאלו שהתחילו להתאמן מספיק זמן מראש ועל ידי מדריכי כושר קרבי, העלו משמעותית את הסיכויים שלהם לעבור את הגיבושים הלא פשוטים, הן מבחינת היכולת הפיזית והן מבחינת היכולת המנטאלית.

אימונים ושמירה על הגוף – הבסיס

אחד האתגרים במהלך אימוני ההכנה לגיבושונים ולגיוס הוא שמירה על הגוף מפני פציעות וקריסה. מאמני הכושר הקרבי של Xtrain ערוכים לקראת הקושי ויקפידו ליצור עבורכם תוכנית אימונים שתעזור לכם להיכנס לקצב, להעלות מסת שריר, לשפר את סיבולת הלב והריאות, לחזק את שרירי הליבה ולהשתפר בכל הקשור אל טווח התנועה שלכם, בחוכמה. הדגש של המאמנים של אקסטריין הוא למנוע מצב של עומס יותר שמוביל לפציעות וזאת באמצעות תוכנית אימונים מדויקת לכל מתאמן ומתאמנת, מתיחות וייעוץ תזונתי מוקפד.

קצת עזרה מחברים – מכשיר הטנס הביתי

בנוסף, ניתן לרכוש מכשיר טנס ביתי אשר יעזור לכם לטפל בכאבים הנובעים מהתכווצויות שרירים, פציעות ספורט וכאבים נוספים וזאת באמצעות גירוי חשמלי המועבר ישירות לשכבות השונות של רקמות העור ועל ידי כך להמריץ את העצבים ולגרום לריפיון של השרירים. אם עד היום, נעשה שימוש רב במכשיר זה במכוני פיזיותרפיה, מרכזי ספורט וכושר, כיום ניתן לרכוש את הגרסה הביתית של מכשיר זה. בשורה התחתונה, ניתן להגיע אל אותו כושר קרבי בו אתם מעוניינים רק באמצעות התאמה של תוכנית אימונים ותזונה מוקפדת.

לסיכום, שמירה על הגוף שלכם טרם גיוס תמיד תיעשה באמצעות הדרכה נכונה של מדריכי הכושר הקרבי של Xtrain, שמירה על יישום תפריט התזונה שהותאם לכם, מתיחות טרם האימונים ופעמים גם באמצעות שימוש במכשיר טנס ביתי להרפיית כאבי השרירים. כעת, השאלה היחידה שנותרה היא: מה להביא לגיוס? התשובה היא: את עצמכם, הרבה מוטיבציה, חיוך על הפנים וכמובן את כל אותם דברים הרשומים במאמר 'מה להביא לגיוס ומה תקבלו מהצבא', אותו תוכלו למצוא באתר זה. בהצלחה!

לרשימה המלאה שלנו של ציוד מומלץ לגיוס לחצו כאן.

מידע על לשכות הגיוס השונות תוכלו למצוא כאן.

להרשמה לקורס הכנה מקיף לגיבושים בצה"ל:

לא תשתף אח?

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

עשוי לעניין אותך גם...

Call Now Button

איתרנו את המוצרים המומלצים לגיוס במחירים משתלמים