כושר קרבי

ומה שתרצה לדעת לפני הגיוס...

כושר קרבי שיכניס אתכם לקצב לפני הגיוס

השירות בצבא יוצר אצל בני הנוער ציפייה גדולה, אך מעורר גם לא מעט חששות. למי שרוצה להתגייס לקרבי, ובטח למי שהמטרה שלו היא סיירת, קורס טייס, קורס חובלים או יחידות מיוחדות אחרות, נושא הכושר משמעותי מאוד – ולכן חשוב להקדיש לו לא “רק” זמן ומאמץ, אלא גם מחשבה.

בעיקר כדאי להיכנס לקצב לפני הגיוס בעזרת מומחים אמיתיים בתחום של אימון כושר קרבי – הצוות המנוסה והמיומן של Xtrain.

מה משפרים במסגרת אימון כושר קרבי?

כושר קרבי הוא אוסף של הרבה יכולות, ולכן תוכנית האימונים תכלול גם העלאת מסת שריר, גם תרגילים שמתמקדים בכוח מתפרץ, גם שיפור של סיבולת הלב והריאות, גם חיזוק של שרירי הליבה וגם עבודה על טווח התנועה.

דגש חשוב נוסף של כל אימון כושר קרבי הוא הדרגתיות. עומס יתר בשלב מוקדם מדי עלול לגרום לפציעות או לתחושת חוסר יכולת ורפיון ידיים – ולכן אנחנו מקפידים לבנות תוכניות אימונים מדודות ומדויקות ושומרים כל הזמן יד על הדופק לגבי כל מתאמן ומתאמנת.

עוד מרכיב חיוני בכל אימון הוא ביצוע של מתיחות לפניו ואחריו. כל מדריך כושר קרבי שעובד ב-Xtrain יודע בדיוק איך להכין את הגוף שלכם לקראת כל תרגול ספציפי ואיך להפחית את המתח השרירי אחרי המאמץ – כך שתוכלו להפיק מקסימום תועלת מכל אימון.

מתי כדאי להתחיל לעבוד עם מדריך כושר קרבי?

לא מעט מתגייסים מגיעים לבקו”ם אחרי שעבדו בכוחות עצמם על כושר קרבי, דרך ריצות ו/או עבודה עם מכשירים. גם בגיבושים השונים אפשר לראות מועמדים שהתאמנו לבד – ואפשר גם לראות את ההבדל המשמעותי בינם לבין מי שנעזרו באנשי מקצוע מנוסים.

כאשר רוצים לבנות סיבולת וכושר קרבי תוכנית אימונים מקצועית היא יתרון של ממש. ההיכרות המעמיקה שלנו עם הצרכים הפיזיולוגיים בגיבושים ובמהלך השירות מבטיחה שכל דקה ודקה בכל אימון ואימון יספקו לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו.

מומלץ להתחיל להתכונן לצבא כבר בכיתה י”א. מדוע? קודם כל, מכיוון שהמיונים והגיבושים מתקיימים במהלך י”ב, וסיבה חשובה לא פחות היא שכשמתאמנים תקופה ארוכה הכושר הקרבי אופטימלי וגם החוסן הנפשי, הבריאות והדימוי העצמי משתדרגים מאוד. עם הכנה ארוכה, מדודה ונכונה פשוט תגיעו הכי מוכנים שאפשר לצבא.

איך עבודה על כושר קרבי מחזקת את האישיות?

כל אימון מלמד אותנו מהי משמעת עצמית, אבל עבודה עם מדריך כושר קרבי, שעבר שירות צבאי משמעותי ויודע מהן הדרישות בהן תצטרכו לעמוד בטירונות, מחזקת את האישיות הרבה יותר. תוך כדי אימונים, תעברו גם חוויות שנועדו לפתח את החוסן המנטלי וללמד אתכם שאתם מסוגלים להרבה יותר מכפי שאתם חושבים. בנוסף, תלמדו להתמודד עם לחץ ואי ודאות – יתרון קריטי במיוחד למי שרוצה להתקבל ליחידות מיוחדות וצריך לעבור גיבוש.

לא הכל זה כושר קרבי… גם התזונה חשובה!

כדי להגיע לרמה גבוהה במיוחד של כושר קרבי תוכנית אימונים אופטימלית תכלול גם הקפדה על תזונה נכונה. בהתאם לכך, תקבלו ממדריך הכושר הקרבי שלכם ב-Xtrain גם ייעוץ תזונתי שמבוסס על ידע רחב היקף והתאמה מלאה לצרכים הספציפיים שלכם (כולל תזונה ללא גלוטן, צמחונות, טבעונות וכו’). אנחנו נעשה הכל על מנת שתגיעו מוכנים ככל הניתן ליום הגיוס.

איך תגיעו לצבא/לגיבוש הכי מוכנים שאפשר?

ב-Xtrain תמצאו את התוכניות הטובות ביותר לבניית כושר קרבי ואת המדריכים המוכשרים ביותר – גם מבחינת יכולות האימון, גם מבחינת הקשב למתאמנים ולמתאמנות, גם מבחינת יצירת מוטיבציה מקסימלית גם ברגעים היותר מאתגרים וגם מבחינת מתן מענה מלא לכל צורך שלכם.

איתנו תגיעו לכושר קרבי מיטבי בדיוק בזמן הנכון – לגיבוש או לגיוס, וגם בדרך ליעד שלכם תיהנו מחוויה מוצלחת מאוד.

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ולקבל מאיתנו עוד מידע על כושר קרבי, תוכנית אימונים שמתאימה למטרות שלכם וכל דבר נוסף שתרצו לדעת לפני שמתחילים לבנות את היכולות החיוניות לשירות הצבאי.