הדרך הטובה ביותר להכין את עצמכם לגיבוש צבאי

מתאמן לקראת גיבוש צבאי

מדי יום צעירים רבים מחפשים טיפים או עצות שיסייעו להם להכין את עצמם כמה שטוב יותר לגיבוש צבאי, כדי להגיע ליחידות המובחרות בצה"ל, אשר רובן ככולן כוללות מבחני כושר ואימונים כתנאי להיכנס לשורותיהן.

רמת הקושי של מבחני הכושר משתנה בהתאם ליחידה שתרצו להיכנס אליה, אולם אם אינכם רוצים לקחת סיכון, ולהיות מוכנים ונכונים לכל אתגר פיזי ונפשי שהגיבוש הצבאי עשוי לדרוש, הפעולות הבאות יעזרו.

שמרו על כושר ואורח חיים ספורטיבי

השלב הראשון בדרך הוא באמת לבנות את הבסיס ולכן עליכם להתחיל לשמור על כושר ועל אורח חיים ספורטיבי על בסיס יומיומי. התחילו עם פעולות שגרתיות כמו ריצה או הירשמו לחדר כושר כדי לבנות את פלג הגוף העליון, לחזק את שרירי הרגליים והליבה ולהגדיל את היכולת שלכם לעמוד תחת עומס של משקל. הקפידו לבצע יותר שכיבות שמיכה, כפיפות בטן, וריצה למרחקים. ככל שתרבו להתאמן לפני הגיבוש כך הכושר שלכם ברגע האמת יהיה טוב יותר.

הרצאה של ירדן ג'רבי

דרך נוספת להכין את עצמכם מנטלית היא על ידי רישום מוקדם עבור הרצאה של ירדן ג'רבי, מעוררת ההשראה אשר תוכל להעשיר את עולמכם בתוכן משמעותי וגדוש בערכים שיקשר בין עולם הספורט והכושר לבין חיי היומיום שלכם.

ירדן ג'רבי היא מדליסטית אולימפית ואלופת העולם שבמסגרת ההרצאה שלה חולקת תובנות עם הקהל בנושאים כמו התמודדות עם לחצים, כישלונות והצלחות, איתור נקודות תורפה וחוזק, לצד פיתוח יכולות טכניות ומנטליות. בכך היא יכולה לספק לכם המון כלים לשיפור התחרותיות ולשאיפה למצוינות שיעזרו לכם לפתח את עצמכם, ואשר בעזרתם תוכלו להרשות לעצמכם לחלום בגדול וגם להגשים, ללא כל קשר למטרה שהצבתם לעצמכם.

קורס כושר קרבי

דרך נוספת להכין את עצמכם לגיבוש, ולשירות בצה"ל באופן כללי, היא להירשם לקורס כושר קרבי. קורס כושר קרבי מקצועי יעזור לכם להיכנס לקצב שהצבא דורש מכם, באמצעות מאמנים מומחים לכושר קרבי.

כאשר נרשמים לקורס הכנה, חשוב מאוד לוודא שהמאמנים יוכלו לעזור לכם להגיע לשיא הכושר שלכם בזמן הדרוש, כלומר לפני מועד הגיבוש, ושהאימונים שתעברו יצליחו לדמות עבורכם היטב את החוויה שתעברו ביום הגיבוש עצמו, כך שתוכלו להיות כמה שיותר מוכנים לכל החוויה בכללותה. בנוסף, צוות המאמנים צריך להיות מיומן ובעל ידע וניסיון רב בתחום, כך שיהיה לו רקע עשיר בהכשרות מקיפות ויוכל לספק לכם ליווי אישי והכוונה, קל וחומר שיהיו לו את הכלים כדי להכין אתכם מנטלית לחוויה.

תזונה נכונה

את כל ההכנות שתבצעו מבחינה פיזית, כדאי גם לקשר לתזונה. הקפידו על תזונה נכונה ועשירה באבות המזון והרכיבים התזונתיים החשובים לגוף, בעיקר כשאתם נמצאים בשגרת אימונים אינטנסיבית לפני הגיבוש. מומלץ לעבוד עם מומחים לתזונה שיוכלו להציע לכם תפריט מתאים לתקופת האימונים שתעברו.

להרשמה לקורס הכנה מקיף לגיבושים בצה"ל:

לא תשתף אח?

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

עשוי לעניין אותך גם...

Call Now Button

איתרנו את המוצרים המומלצים לגיוס במחירים משתלמים